Wakacje dobiegły końca...

Mamy juz wrzesień (ach jak szybko ten czas leci). Wspaniały okres wakacyjny minął jak wczorajszy dzień i pozostawił po sobie jedynie dobre wspomnienia. Po zregenerowaniu sił trzeba ruszyć do kolejnych zadań, które nie koniecznie będą takie same. Wakacje 2008 upłyneły mi pod hasłem ZMIANA. Zmiana placówki, kraju, obowiązków itd... Staję przed nowymi obowiązkami pełen gotowości do działania. Kazda zmiana jest dobra, wyzwala nowe siły i inspiracje do dalszej pracy. Nowe pomysły i chęci, powodują, ze człowiek się rozwija. Kazda zmiana postrzegana pozytywnie daje duzo kazdemu z nas, daje przede wszystkim nowy i świezy oddech, jest motorem działania i chęci pokazania na co mnie nastać. Wszystkim drogim przyjacielom w Wielkiej Brytanii, bardzo serdecznie dziękuję za zyczliwosc, radosc zwyklego dnia. Dziękuję za wspólną wspinaczkę ku niebieskim wyzynom. Dziękuję za kazdą chwilę, za dobre słowo i za wszystko co przyblizało do Dobrego Boga. Dziękuję za świadectwo dobrego chrześcijanina. Za wszelkie dobro którego doświadczyłem wśród was, niech nasz Pan Bóg wam błogosławi i obdarzy łaskami. Tym co mam nadal będę się z wami dzielił, czyli modlitweną pamięcią . Bóg zapłać!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Człowiek planuje Pan Bóg krzyżuje...

Jeśli tylko chcesz...

Chrześcijanin - kto to taki??