Dzień dniowi nie jest równy,

choć zdarza się, że są one do siebie podobne. Każdy dzień jest jedyny i nie powtarzalny. Każdego dnia przeżywamy nowe i różne sytuacje, spotykamy ludzi, trudzimy się i odpoczywamy. Dzień jest jedyny i niepowtarzalny. To ode mnie między innymi zależy jaki będzie. Czy będę miał na tyle życzliwości, aby pokonać wszelkie troski i problemy, czy wystarczy mi optymizmu na tyle, abym mógł zarażać nim innych. Często nie jest to łatwe, choć należy do rzeczy możliwych. W tym dniu, tak jak w każdym nie wolno zapominać, że to dzięki Bogu wstałem i to On pozwala mi działać. Jemu także należy się choćby chwila każdego mojego dnia, bo tak naprawdę to On jest jego właścicielem, a ja tylko dzierżawcą. Choćby krótki akt strzelisty, choćby westchnienie: Dzięki Ci, Boże za ten dzień.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Człowiek planuje Pan Bóg krzyżuje...

Jeśli tylko chcesz...

Warto rozmawiać – czyli prowadzić dialog