Panie, dobrze, że tu jesteśmy

Tu i teraz. Któż by nie chciał sobie poprawić sytuacji? Jesteśmy nie zadowoleni z miejsca w którym postawił nas Bóg. Nieustannie szukamy czegoś innego i lepszego, twierdzą przy tym, że byśmy inaczej działali. Nasze projekty życiowe zawierają w sobie gdybanie, co by było gdyby... . Tym czasem, Chrystus nas potrzebuje tu i teraz. W radości i trudzie. Każde nasze projektowanie, powinno kończyć się modlitwą: Panie, dobrze, że tu jestem, dziękuje Ci Boże za dar miejsca i czasu w którym mnie umieściłeś. Daj mi z Twoją pomocą pokonać przeciwności, po to aby Twoja chwała się ujawniła. Aby wszyscy wiedzieli, że mój Bóg jest ze mną. I naucz mnie dzielić się Twoją Radością z innymi...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Człowiek planuje Pan Bóg krzyżuje...

Jeśli tylko chcesz...

Warto rozmawiać – czyli prowadzić dialog