Tobie Panie zaufałem, nie zawstydzę się na wieki

Zaufać Panu, to znaczy pokładać w Nim nadzieję. Pierwsze Przykazanie Miłości, mówi o bezgranicznej miłości Boga, to z niej mamy czerpać siły do dzielenia się z bliźnimi. To ona ma być naszą studnią nadziei. Ile razy dane nam było wypowiedzieć słowa: zawiodłem się na tobie. Zazwyczaj są to bardzo przykre i trudne momenty naszego życia. Zawiodłem się, bo nie pokładałem nadziei w Bogu. Nie skonsultowałem z Nim swoich zamiarów. On zna każdy mój krok, moją myśl i całego mnie. Jeżeli zaufam Bogu i obdarzę głęboką nadzieją, to On mnie nie zawiedzie. Każdą krzywą naprostuje i będzie moim opiekunem. A nadzieja zawieść nie może.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Człowiek planuje Pan Bóg krzyżuje...

Jeśli tylko chcesz...

Warto rozmawiać – czyli prowadzić dialog